czwartek, 29 marca 2012

Z pokoju naszej córki ...


Cały pokój naszej Paulinki jest w kolorystyce biało - różowej. Wszystko skrupulatnie dobierane aby tworzyło fajną całość. Lokatorka swojego pokoju bardzo zadowolona oczywiście z takich kolorków i uwielbia spędzać czas w swoich "kątach" . Trzy tygodnie temu nasza panna skończyła 6 lat, poważny wiek i wielkie zmiany w tym roku będą raz że we wrześniu zamieni przedszkolne mury na mury szkolne a dwa w sierpniu zostanie starszą siostrą ... Z urodzinowym prezentem jeśli chodzi o pomysł nie było najmniejszego problemu jedynie sporo czasu zajęło mi znalezienie najbardziej pasującego już do całości pokoju. Mowa tu o biurku, komodzie z szufladami i krzesłem do biurka.  Wiedzieliśmy że Paulince już się marzy biurko bo jest przecież taka duża ...  Nie zdradziliśmy się z zakupem do samego końca i kiedy to jeszcze wtedy 5 latka słodko spała my wieczorkiem zrobilismy w pokoju małą reorganizację i Ikeowski rózowy stolik z dwoma krzesłekami zmienił swoje dotychczasowe miejsce by o poranku juz jako 6 latka po wysłuchaniu naszego Sto lat ujrzała taki o to widok:



Radość przeogromna a teraz każdego dnia przy biurku powstają kolejne prace plastyczne ...

Chciałabym jeszcze z tego miejsca złożyć podziękowania dla dwóch blogowiczek Dominiki i Edyty za namawianie mnie do założenia tego bloga ... Trochę to potrwa zanim to miejsce będzie tak "piękne" jak Wasze ale ja dopiero pomału zaczynam ten blogowy etap :) i uczę się ... Póki co zapraszam w nasze skromne progi w nasz skromny świat ...

3 komentarze:

  1. Ciesze się, że tu jesteś i mam nadzieję, że będzie Ci tu przyjemnie i wygodnie. Biurko jak wiesz bardzo mi się podoba a co najważniejsze jest z drewna no nie. Krok po kroczku a na twoim blogu będzie tak jak sobie wymarzyłaś. Ja czekam na foty ogrodu, mogą być nawet te z poprzednich sezonów, masz się czym chwalić w tej dziedzinie bo jest jak z bajki:-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Asiu!
    Jak tu cudnie u Ciebie!!
    My wróciliśmy z Hiszpanii, póki co mam smykowo blogspotowe rozdwojenie jaźni.
    Chciałabym taki piękny blog jak Wy, ale nie umiem...
    Biureczko cudowne, ja też fanka drewna i różowego...zdradzisz, gdzie zakupione??
    Na pewno będę zaglądać do Ciebie zagladać. Napisz w wolnej chwili jak się czuje mały lokator Twojego brzuszka :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kacik uczniowski 1 klasa!! Biurko swiatne i krzeselko jakie szalowe :D I my do sierpnia planujemy zmienic Mai biurko i troszke zagospodarowac kacik aby bylo po szkolnemu a nie przedszkolnemu. A plecak juz kupiliscie? Masz jakas podpowiedz? Nie moge sie zdecydowac :\

    OdpowiedzUsuń