sobota, 25 sierpnia 2012

Już w komplecie ...

Na wstępie parę słów wyjaśnienia: od kilku tygodni miałam problemy z dodawaniem nowych postów i zdjęć stąd ta cisza na blogu ale wreszcie mogę pisać a do tego mam wspaniałą wiadomość że od 14.08. jesteśmy 4 - osobową rodzinką ...
Nasza druga córeczka kazała na siebie czekać o 3 dni dłużej niż przewidywany termin porodu. A wszystko zaczęło się tak:
13.08. pojechałam na ktg i badanie do mojej pani doktor - wszystko wyszło w jak najlepszym porządku. Wróciłam do domu, zabrałam Paulinkę na długi spacer, potem obiad, porządki w domu (odkurzanie, mycie podłóg), popołudniowy czas z mężem i córką, kolacja, kąpanie Paulinki, czytanie jej książki do snu a kiedy już słodko spała stwierdziłam że mogłabym juz urodzić :) O 21 - szej dostałam skurczy, Krzysztof skrupulatnie odliczał czas ... Do śpiącej Paulinki przyszła babcia a my przed 23 obraliśmy kierunek szpital. Czułam się bardzo dobrze, humor dopisywał, skurcze były do zniesienia :) Na izbie przyjęć na spokojnie badanie wywiad itp. i na porodówce zjawiliśmy się pare min. przed północą. Trafiliśmy na super personel, położne przesymatyczne, super atmosfera na sali. Bardzo mnie wspierały a mąż trzymał za rękę i szeptał do ucha. Przez cały czas rozmawialiśmy, żartowaliśmy, II faza porodu trwała 10 minut. O 1.15. powitaliśmy na świecie nasz drugi Skarb, naszą drugą córeczkę. Krzysztof przeciął pępowinę i mi położono nasze szczęście na piersi. Szczęście o wadze 3850g i dł. 58 cm, szczęście o imieniu LENA.
Po 3 dniach pobytu w szpitalu wróciłyśmy do domu gdzie czekała na nas wytęskniona Paulinka. Paulinka starsza, wzorowa siostra
która
najchętniej by Lenkę non stop trzymała za rękę, całowała w czółko i powtarzała że to najcudowniejsze dziecko na świecie :)
Nasza Lenka & Paulinka - nasze dwa SKARBY, nasze dwa SZCZĘŚCIA
...








14 komentarzy:

  1. Gratulacje ogromne! Lenka jest cudowna! A starsza siostra jaka dumna!

    Asiu, wszystkiego najlepszego dla Waszej czwóreczki!

    Pozdrawiam cieplutko,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu gratuluję z całego serducha;)
    Cieszcie się sobą, najlepsze życzenia;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu cudowna jest :)))
    A Paulinka jaka szczęśliwa :)))
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! Cudna mała kruszynka. I starsza oczywiście też. Wszystkiego dobrego Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie, malutka jest przesliczna, i jakie ma cudne włoski.... Duma starszej siostry aż bije z oczu, znam ten wzrok....

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu gratulacje!! Lenka jest przesliczna! I widze pastelowy roz w natarciu i wszystko co kupione dla ksiezniczki dopieszczone :) piekne :) Nie ma to jak 2 corki! :) I cieszesie, ze tak gladko poszlo. Pozdrowienia dla calej 4 a ty Malenstwo dorastawj w zdrowiu i milosci:*

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje slicznych skarbów!! piękne dziewczynki
    czekamy na wiecej zdjęc.pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie się doczekałam, mała jest urocza, sama słodycz. Jeszcze raz gratuluję i życzę przede wszystkim zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Lenko!!!!! Gratulacje wielkie dla mamy, taty i oczywiście starszej siostry!!!!! Pozdrawiamy Kochani!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję !!! szczęście od was bije:))
    pozdrawiam

    p.s.w końcu was znalazłam co raz na smyki zaglądałam a tam cisza ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna! Mała urocza wróżka!! Ogromne gratulacje i wszystkiego dobrego!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu na wstępnie bardzo się ciesze że wreszcie zaspokoiłaś moją ciekawość ...non stop zaglądałam na smyki o wieściach i jest wreszcie Wasze małe szczęście , przeurocza istotka ...wspaniale że tak dobrze poród przebiegł :)


    ...Lence życzymy dużo zdrówka i samych radosnych dni...
    Możecie dumni macie dwa najpiękniejsze Skarby ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa cudeńka!!!! No i serdeczne gratulujemy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna, przepiękna, wspaniała, jeszcze raz gratulacje Asiu :*

    OdpowiedzUsuń